Tom Wouters nieuwe Managing Director SD Worx België

Antwerpen - Vanaf 1 januari 2018 zal Tom Wouters SD Worx België aansturen als Managing Director. Steven Van Hoorebeke blijft CEO van de SD Worx Group. Met deze beslissing geeft SD Worx een sterk signaal dat het blijft investeren in de lokale Belgische businessorganisatie. Bij SD Worx België bedienen ruim 1.800 collega’s zowat 55.000 klanten, van bedrijven met één medewerker tot organisaties met tienduizenden werknemers op de payroll.

Tom Wouters startte zijn loopbaan bij SD Worx al in 1995 en had er verschillende functies, waaronder die van CIO. Sinds maart 2016 leidt hij in België de divisie Large Enterprises (LE). Sige Mariën, Directeur Consulting, neemt vanaf januari ook de leiding van de LE-divisie op zich. Eric Janssens, Directeur KMO, blijft de Belgische KMO-divisie aanvoeren.

"In België zijn we met onze payroll-business marktleider. Die sterke positie wil ik nog verder verstevigen”, zegt Tom Wouters. “Als we willen blijven groeien in een verzadigde markt, moeten we echt het verschil maken. Dat kan door ons kmo-marktaandeel verder te doen groeien en door meer diensten te leveren aan al bestaande klanten, bijvoorbeeld door een sterkere bundeling met ons consulting-aanbod. We hebben voor onze klanten ook een internationaal aanbod, telkens gecombineerd met een lokale aanpak, letterlijk dicht bij onze klanten. Ook daar zit nog groeipotentieel. Ten slotte zetten we volop in op digitalisering. Dat is een vraag die bij onze klanten leeft. En het zet de mens niet buitenspel, integendeel. Onze collega’s bieden onze klanten meerwaarde door creatief mee te denken met hen, proactief te handelen, slim advies te geven en zo de kwaliteit te leveren die ze van ons gewoon zijn. Onze klant blijft centraal staan in alles wat we ondernemen.”

Meer informatie over Tom zijn cv staat op zijn LinkedIn profiel.

Toms foto in hoge resolutie kun je hier downloaden.

Tom Wouters
Pieter Goetgebuer Persverantwoordelijke, SD Worx