Tim Weyts nieuwe kantoordirecteur SD Worx Turnhout

Turnhout – Tim Weyts neemt de fakkel over van Tijs Jochems als kantoordirecteur bij het kmo-kantoor van SD Worx in Turnhout. Met deze aanstelling onderstreept HR-dienstenverlener SD Worx het belang van klantennabijheid en oplossingen op maat van kmo’s. Vanuit zijn rijke digitale, leidinggevende en commerciële ervaring zal Tim de groeiambities van SD Worx in de Noord-Kempische markt mee vorm geven.

Tim Weyts, kantoordirecteur kmo-kantoor Turnhout bij SD Worx: "Ik kijk ernaar uit om samen met de voltallige ploeg in Turnhout meerwaarde te blijven creëren voor al onze kmo-klanten in de regio. We blijven volop inzetten in op proactiviteit, creativiteit en oog voor kwaliteit. Als lokaal kantoor willen we bovendien de taal spreken van onze klanten, zodat we oplossingen kunnen bieden op maat van hun specifieke noden."

Tim Weyts was voorheen kantoordirecteur Kempen bij Roularta Media Group en marketing manager bij het communicatieagentschap Sparkle: “Bij Roularta bestond mijn functie vooral uit het coachen van het team en het regionaal tot uitvoering brengen van de bedrijfsstrategie. Ervaring die me bij SD Worx ongetwijfeld ook van pas zal komen. Daarnaast heb ik tijdens mijn loopbaan een breed netwerk uitgebouwd in de Kempen, dus ik heb voeling met de regio. Ik kijk alvast uit naar een duurzame samenwerking.”

Pieter Goetgebuer Persverantwoordelijke, SD Worx