Jeroen van Erven benoemd als nieuwe CFO van SD Worx Group

Dinsdag 19 juni 2018 — Antwerpen - Jeroen van Erven is benoemd als nieuwe Chief Financial Officer (CFO) van SD Worx Group. Zijn internationale ervaring en de opgedane kennis bij de vele overnames die hij begeleidde, komen daarbij goed van pas. Hij maakt deel uit van het Executive Committee en rapporteert rechtstreeks aan CEO Steven Van Hoorebeke.

Jeroen van Erven: Ik wil in eerste instantie de tijd nemen om het bedrijf goed te leren kennen en met heel veel verschillende partijen te praten, collega’s van Finance en de business maar ook klanten. Wat mij aanspreekt in de payroll en HR sector, is de dynamiek die er momenteel speelt. Kijk naar de vele beschikbare data en hoe we artificiële intelligentie en andere nieuwe technologieën kunnen gaan toepassen in onze business. We moeten blijven inspelen op nieuwe trends en nadenken over diensten met meerwaarde, zodat de HR manager een echte strategische businesspartner wordt. Finance heeft als rol erover te waken dat de nodige financiële middelen er zijn om onze ambities te realiseren. Ik wil actief meewerken aan onze internationale groeistrategie en ervoor zorgen dat we volop de kaart van digitalisering trekken.”

Jeroen van Erven (52) studeerde economie in Groningen en behaalde een MBA aan de Columbia universiteit in New York. Hij startte zijn carrière in 1992 als audit manager bij BDO in New York en Mexico. Tussen 1996 en 2001 werkte hij als Controller en CFO Noord-Amerika voor de beursgenoteerde vastgoedbelegger CORIO. In 2001 stapte hij over naar Mastercard International, waar hij verschillende functies uitoefende in New York, Brussel, Parijs, Miami en Singapore. Jeroen is getrouwd en heeft drie kinderen.

Een foto in hoge resolutie kun je hier downloaden. Meer info vind je op Jeroen zijn LinkedIn profiel.

Hector Vermeersch benoemd als CFO SD Worx Holding

Jeroen volgt Hector Vermeersch op, die de functie opneemt van CFO bij SD Worx Holding. Sinds de overname van VIO Interim vorig jaar, heeft de holding naast de SD Worx Group ook een entiteit voor flexibel werk onder zich. Hector zal erover waken dat de strategie voor beide entiteiten kan worden uitgevoerd en opportuniteiten bekijken die helpen bij de verdere groei ervan. Daarnaast blijft Hector als vertegenwoordiger van de holding de relaties met financiële instellingen onderhouden en verder uitbouwen. Hector rapporteert aan Filip Dierckx, de voorzitter van de raad van bestuur.

Pieter Goetgebuer Persverantwoordelijke at SD Worx