Elke Carlier nieuwe kantoordirecteur SD Worx Antwerpen-Centrum

Donderdag 25 oktober 2018 — Antwerpen  Elke Carlier versterkt het kmo-kantoor van SD Worx in Antwerpen- Centrum als kantoordirecteur. Het team in Antwerpen-Centrum telt ondertussen een 15-tal medewerkers en zal de positie van SD Worx als hr-dienstverlener in haar thuisbasis verder verstevigen met concrete oplossingen op maat van kmo’s, om hun administratie, verloning en personeelsplanning verder te optimaliseren.

Elke Carlier, kantoordirecteur kmo-kantoor Antwerpen-Centrum bij SD Worx: “Het is zo fijn om met bedrijfsleiders aan tafel te zitten en mee te denken. Ik kijk ernaar uit om hun dromen mee te realiseren. Ons kantoor begeleidt 2500 klanten op vlak van personeel, verloning en sociaal secretariaat. Als partner helpen we onze klanten om hun administratie optimaal aan te pakken, via verloning nét dat stapje voor te blijven op hun concurrenten en om het beste uit hun mensen te halen. Zo kunnen onze klanten zich focussen op hun business: we hebben veel horeca-klanten, maar ook maritieme bedrijven, retail en mode en het bruist hier van de start-ups. De uitdagingen van onze klanten zijn dan ook niet onder één noemer te vatten, maar juist heel divers, gaande van internationalisering, digitalisering tot dagelijkse kostenbeheersing. Dat maakt de job net zo interessant en uitdagend.”

Elke Carlier is geen onbekende en werkt sinds 2016 voor SD Worx, als HR adviseur voor grotere bedrijven en projecten in de regio. Elke is jurist van opleiding, met een master na master Maritieme Wetenschappen en werkte ook in het begin van haar carrière als consultant voor Ormit en Acticom bij uiteenlopende bedrijven op veranderingstrajecten. “In deze rol in Antwerpen-Centrum kan ik inhoudelijke expertise, zoals maritieme en horeca-kennis, combineren met het coachen van een team en klantencontacten. Als lokaal kantoor kunnen we oplossingen bieden op maat van hun specifieke noden. Samen bereiken we meer én we kunnen er op onze (elektrische) fiets naartoe”, glimlacht Elke.

Elke Carlier
Eva De Schryver Verantwoordelijke persreleaties SD Worx