Dominique Tassent versterkt relatie met klanten en partners bij SD Worx

Antwerpen, Dominique Tassent is de nieuwe portfolio-manager voor het LE-segment bij HR-dienstenverlener SD Worx. In haar functie houdt ze nauw contact met klanten die meer dan honderd medewerkers op de loonlijst hebben staan. In overleg met hen zal ze het aanbod aan diensten en softwaretoepassingen verder uitbouwen en verfijnen. Dominique is daarnaast verantwoordelijk voor het partnermanagement binnen LE (Large Enterprises).

“Samen met onze klanten kijken we hoe wij onze dienstverlening nog beter kunnen maken of welke nieuwe functies in onze producten zij handig zouden vinden. We stellen hen previews voor en laten hen die testen. Met hun feedback gaan we verder aan de slag. We winnen drie keer: de klant krijgt die diensten en producten waar hij om vraagt, het versterkt onze klantrelatie en we houden de vinger aan de pols met wat er leeft in de markt”, zegt Dominique Tassent.

Transformatie naar digitale wereld

Een sterk partnernetwerk is een van de strategische pijlers van SD Worx. Dominique Tassent zal de relatie met de bestaande partners verder versterken, opportuniteiten voor nieuwe samenwerkingen zoeken en de strategie voor de komende tijd uittekenen: de doelstellingen bepalen, bekijken hoe in te spelen op de arbeidsmarkt die volop in beweging is en hoe SD Worx en zijn partners elkaar kunnen versterken in een interessant klantenaanbod.

Dominique werkte twintig jaar in de financiële dienstverlening voor andere ABN Amro en CSC.

Terwijl steeds meer banken en verzekeraars door buitenlandse spelers worden overgenomen, doet SD Worx het omgekeerde: als Belgisch bedrijf internationale expansie voeren. Ik vind die groeistrategie bijzonder boeiend. In mijn vorige jobs maakte ik heel wat veranderingstrajecten mee. Die ervaring wil ik met mijn collega’s delen, hen begeleiden in de verandering die ons bedrijf doorgaat. Slim omgaan met klanten en partners, onszelf blijven vernieuwen door opportuniteiten te grijpen. De nummer één blijven en ons sterke DNA vertalen naar een meer digitaal geconnecteerde wereld.”

Dominique Tassent (44) behaalde masters in Economie, Marketing en Management. Meer over Dominique vind je op haar LinkedIn profiel.

Pieter Goetgebuer Persverantwoordelijke, SD Worx